Ekonomi

Legacy AB vill underlätta vardagen för små och medelstora företag. Vi sköter allt från bokföring till årsredovisning. Vi ser till att du alltid får kvalificerad hjälp genom att vi ständigt håller oss uppdaterade kring lagar, regler och branschstandarder.

Vi förenklar vardagen för er med mindre organisationer, genom stöttning inom ekonomisk administration, vilket låter er fokusera på er kärnverksamhet! Hos oss har ni alltid tillgång till personlig service från våra kunniga och kvalificerade konsulter, som ständigt håller sig uppdaterade kring lagar, regler och branschstandarder. Vår målsättning är att arbeta 100% digitalt med denna tjänst, vilket både blir kostnadseffektivt och främjar en hållbar miljö. Vi anpassar oss alltid efter era behov och kan erbjuda hjälp i önskad omfattning.

Bokföring

Vi erbjuder löpande bokföring, hantering av leverantörs- och kundfakturor samt hantering av moms- och skattedeklarationer.

Lön

Lönehantering kan vara tidskrävande och kostsamt och för många organisationer en sårbar funktion, då den ofta hänger på en eller ett fåtal personer. Vi kan säkerställa att era löner blir korrekt bokförda och utbetalade i rätt tid! Om ni dessutom samlar lönehantering och redovisning under samma tak hos oss, kan ni uppnå bättre kontroll och styrning.

Årsredovisning

När ert räkenskapsår är slut, sammanställer vi året, upprättar en årsredovisning och hjälper er att rapportera den till Bolagsverket, deklarerar till Skatteverket samt rapporterar till eventuella avtalspensionsbolag. Med vår hjälp får ni en kvalitetssäkrad redovisning!

Kontakta Legacy AB

Vi vill göra det enkelt för organisationer att utveckla och driva sina affärer. Låt oss hjälpa dig att hitta den bästa lösningen för din verksamhet.